Page 1 of 20
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next > End >>
candace peaches (Chapter 43) - Tue 30 Jan 2018

very nice story. i liked it. it a little more subdued than your other stories, but it was still worth reading. i was hoping for a lemon, but i guess you just didn't feel like writing one, i suppose. keep up the great writing. c'ya'

Selenityhyperion (Chapter 43) - Mon 04 Dec 2017

Oh my gosh. I absolutely LOVE this story! Love it love it love it LOVE IT! You did a great job with everybody's personalities and their growth. I don't think I could have ever found someone to do it better - and in such an endearing manner!


Definitely a story I will have to come back to read again every year. ^_^



Selenityhyperion (Chapter 23) - Mon 04 Dec 2017

Inu-momma chastised sesshy - ha!

Selenityhyperion (Chapter 22) - Mon 04 Dec 2017







Selenityhyperion (Chapter 21) - Mon 04 Dec 2017

Presume EHAT. UGH. Onwards!!

Selenityhyperion (Chapter 20) - Mon 04 Dec 2017

Hehehe Sesshy as a peacock is super funny. Also, glad Kags is gonna confront him! Nice chapter!

Selenityhyperion (Chapter 19) - Sun 03 Dec 2017

TES!! Finally Kagome is being smart. Don't let that sexy-ass-hot-ass-delicious-ass of a Sesshy go!!

Selenityhyperion (Chapter 18) - Sun 03 Dec 2017

Sesshy is just so attentive and sweet and caring and just generally awesome - wow! I adore this!!!


Selenityhyperion (Chapter 17) - Sun 03 Dec 2017

Omg he is so frickin sweet! I bet he doesn't wanna be around her because he is afraid he will jump her and have his naughty delicious way with her bwuahahahaha


Mmmmm yummy thoughts. 

Selenityhyperion (Chapter 16) - Sun 03 Dec 2017

Awww Sesshy thanked her and mmmmm brushing her hair and probably massaging her scalp to turn her into a delicious puddle of miko  goo with a bouquet of flowers on top!

Selenityhyperion (Chapter 15) - Sun 03 Dec 2017

Awwwwww Sesshy is so frickin cute!!! I love it!!!

Selenityhyperion (Chapter 14) - Sun 03 Dec 2017

Bwuahahaha Sesshy is wearin her doowwwwwwnn. Wearing her doooowwwwwnnnn baby. 


Hehe. I love it!

Selenityhyperion (Chapter 13) - Sun 03 Dec 2017

Ahhhhh! Sesshy is staking his claim!!! Ahhhhhhh omg I would be a puddle of goo right now. So cute!!!

Selenityhyperion (Chapter 12) - Sun 03 Dec 2017

Uhhhhhhhhhhhhhhh duhhhhhhhhhh duhhhhhhhh 


okay sure!!  ^_^;

Selenityhyperion (Chapter 11) - Sun 03 Dec 2017

Yeah I'm drooling right now. It's not because of the stew either. Omg Sesshy is being so sweet. Is it because she is the adult female of the group and he needs to present the catches to her as the co-alpha?! Either way - *droooools*

Selenityhyperion (Chapter 10) - Sun 03 Dec 2017

Sesshy. Yummy. Yummmmmmmmm. 

Selenityhyperion (Chapter 9) - Sun 03 Dec 2017

Yeah my brain would shut down, too. Mmmm Sesshy is being sweet and yummy. Mmmmmmm. 


Next ^_^

Selenityhyperion (Chapter 8) - Sun 03 Dec 2017

Awww Sesshy is being considerate and kinda-sorta friendly! 



Selenityhyperion (Chapter 7) - Sun 03 Dec 2017

Wow Kagome - you can be a total imbecile sometimes!! Haha oh well - at least Sesshy is there to help her hahahahaha




 Mmmm Sesshy

Selenityhyperion (Chapter 6) - Sun 03 Dec 2017

Awww Shippo is stunned hahaha. I bet the person he knows is his mother - or maybe Bokuseno! Onwards, pack!!

Page 1 of 20
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next > End >>

INUYASHA © Rumiko Takahashi/Shogakukan • Yomiuri TV • Sunrise 2000
No money is being made from the creation or viewing of content on this site, which is strictly for personal, non-commercial use, in accordance with the copyright.